Verhaart je hond ook zo?

Miss Bordeaux
Naam hond(jes): Skippy en Blesje
Reu of teef: Reu
Verjaardag hond: 29 feb 2004
Verjaardagen meer hondjes: Dag: 05 Maand: 11 Jaar: 2008

Re: Verhaart je hond ook zo?

Bericht door Miss Bordeaux » do 26 mei 2011, 18:55

Jolly schreef:Hier ook een hond die vreselijk verhaart. Ik heb me er maar min of meer bij neergelegd, het is nu eenmaal zo en ik geloof dat voeding er niet zoveel mee te maken heeft. Een gladharige hond verhaart nu eenmaal, anders zou hij niet gladharig blijven denk ik. :weetniet:
En ik heb ook weleens gelezen dat je ze juist níet moet borstelen omdat je het verharen alleen maar stimuleert.....

Wél is het zo dat als Happy gezwommen heeft of als het regent of zo ze daarna ontzettend veel haren verliest.

Hier is het ook zo, hoe meer ik borstel hoe meer haren loskomen en hieer ook als Skippy gezwommen heeft komen er precies meer haren los.
Ik weet ook niet wat ik moet proberen, ik geef voeding van Hill's
https://photos.app.goo.gl/D9mhwI73alfsuBBW2

berrrberrr
Naam hond(jes): Jeckey (Jack Russel), Kian (Blonde Labrador)
Reu of teef: Jeckey is een teef, Kian is een reu
Verjaardag hond: 0- 9-2001
Contacteer:

Re: Verhaart je hond ook zo?

Bericht door berrrberrr » ma 04 jul 2011, 13:56

Hallo allemaal,

Mochten jullie belang hebben bij Lupo voer, dan zou ik bijvoorbeeld het langs kunnen brengen op één verzamelpunt.
Ik kan namelijk geen andere distributeur vinden.
Ik weet natuurlijk niet waar iedereen woont, maar misschien is het een idee?
Als genoeg mensen er belang bij hebben, want ik ga natuurlijk niet rijden voor bijv. 2 zakken voer ;) , dan wil ik het volgende weten van je hond:

Doet je hond geregeld aan sport?
Heeft je hond een allergie?
Hoe oud is je hond?
Is je hond drachtig?
Is je hond een kieskeurige eter?

Aan de hand van de antwoorden op deze vragen krijg je dus het juiste voer.
Prijzen weet ik zo even niet uit m'n hoofd, maar daar kom ik wel achter via m'n distributeur.
Het zijn, over het algemeen, zakken van 15kg en je doet er dus erg lang mee als je één hond hebt.
Ik heb zelf dus een Jack en een Lab en doe er ongeveer 1,5 mnd mee.
Heb je alleen maar Jackjes dan doe je er dus ook heel lang mee.

Hou er wel rekening mee dat ik wel een x bedrag vraag om mijn benzinekosten te kunnen dekken e.d. maar als je met meer personen wat besteld des te minder de kosten natuurlijk zullen zijn.
Het is maar een idee, maar mijn honden doen het zo goed hier op ( in tegenstelling op ander voer) dat ik jullie graag wil helpen om ook je hond(en) op dit voer te kunnen zetten.
Afbeelding

"Do not make the mistake of treating your dogs like humans or they will treat you like dogs."

Plaats reactie